Posiedzenie Komisji Bezpieczeństwa i Porządku UM Gorzowa Wlkp.

W dniu 06 grudnia 2019 roku w siedzibie JRG Nr 1 PSP w Gorzowie Wielkopolskim odbyło się posiedzenie Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp.

Tematem przewodnim było przygotowanie do sezonu zimowego służb, inspekcji oraz instytucji współdziałających. Raporty z fazy przygotowań oraz realizowanych już zadań złożyli m. in. Komendanci Policji, Państwowej Straży Pożarnej oraz Straży Miejskiej jak również Powiatowy Lekarz Weterynarii, Dyrektor Gorzowskiego Centrum Pomocy Rodzinie, Powiatowy Inspektor Sanitarny, Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego i Dyrektor Wydziału Gospodarki Komunalnej i Transportu Publicznego Urzędu Miasta.

Komendę Miejską PSP reprezentował Zastępca Komendanta Miejskiego mł. bryg. Krystian Kosela, który w przerwie obrad zapoznał wszystkich uczestników posiedzenia z charakterystyką oraz głównymi kierunkami funkcjonowania salki edukacyjnej usytuowanej w siedzibie JRG Nr 1 PSP.

Na koniec spotkania przedstawicielom gorzowskich służb zostały wręczone „mikołajkowe upominki”. Komenda Miejska PSP otrzymała z Urzędu Miasta zestawy opasek odblaskowych TRIAGE, które stosowane są w medycynie ratunkowej i umożliwiają służbom segregację rannych w wypadkach masowych w zależności od stopnia obrażeń oraz rokowań. Dodatkowo na wyposażenie gorzowskich Jednostek Ratowniczo – Gaśniczych trafiły maskotki, które w trakcie działań ratowniczych wręczane są osobom poszkodowanym – głównie dzieciom w celu zminimalizowania zjawiska traumy i stresu.