st. sekc. mgr Elżbieta Gawron
Technik
tel. 95 7338 430
gawrone@strazgorzow.pl
Teresa Nowak
Starszy inspektor
tel. 95 7338 431
nowakt@strazgorzow.pl
Sekcja rachunkowości budżetowej realizuje zadania z zakresu spraw:
Do zadań sekcji rachunkowości budżetowej należy:
- sprawowanie nadzoru w imieniu komendanta miejskiego nad gospodarką finansową;
- prowadzenie rachunkowości komendy miejskiej;
- prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami, polegającej zwłaszcza na:
- wykonywaniu dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu, gospodarki środkami pozabudżetowymi i innymi będącymi w dyspozycji komendy miejskiej,
- zapewnieniu pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez komendę miejską,
- przestrzeganiu zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych,
- zapewnieniu terminowego ściągania należności;
- analizowanie wykorzystania środków przydzielonych z budżetu, środków pozabudżetowych i innych będących w dyspozycji komendy miejskiej;
- prowadzenie wewnętrznej kontroli finansowej (kontroli w zakresie legalności dokumentów oraz operacji gospodarczych);
- nadzór nad prawidłowością przebiegu i rozliczanie inwentaryzacji majątku komendy miejskiej;
- prowadzenie kasy dla środków budżetowych i pozabudżetowych.
- zapewnienie, że procesy potrzebne w systemie zarządzania jakością są ustanowione, wdrożone i utrzymywane w komendzie miejskiej;
- przedstawianie Komendantowi Miejskiemu PSP sprawozdań dotyczących funkcjonowania systemu zarządzania jakością i wszelkich potrzeb związanych z doskonaleniem pracy w KM PSP;
- zapewnienie upowszechniania w komendzie miejskiej PSP świadomości dotyczącej wymagań klienta.